WALIBI FRIGHT NIGHTS

30 oktober 2007 at 12:56 Plaats een reactie

haloween

Afgelopen zaterdag was het weer zover…
Het was weer tijd voor WALIBI!!!!!!!
Heel blij! jippiejajoo!!! Altijd weer een feestje om naar toe te gaan en er de hele dag rond te rennen…
En dan zeker als het ook nog eens Halloween Fright Night is! TE GEK!!!!!

Maar helaas… ik had flink last van m’n knie.
Dus dat rennen ging niet door en ik moest een kruk meenemen.
Maar goed, zaterdag werden Margot en ik rond half 11 opgehaald bij ons gezellige huisje door Annika en Casper.
Gezellig in de zilveren opel cabriolet op weg naar Walibi.
Dat ging in elk geval lekker met Enter Shikari, The Offspring en Armin van Buuren uit de speakers.

Om ongeveer 12 uur kwamen we aan bij Walibi (in nog geen anderhalf uur gereden… lekker hard 🙂 ), hier werden wij verwelkomd door een aantal “griezelige” figuren en kon de dag beginnen.
Gewoon lekker ff wat langzamer lopen met een kruk en niet moeilijk doen over wachtrijen en de afstanden. Eerst uiteraard de Goliath want dan hebben we die gehad, hoeven we in elk geval niet meer in de rij te staan.
Dus op naar het groene gevaarte, een klein half uurtje in de rij en de eerste atractie alweer gehad.

Daarna de Robin Hood en enkele andere atracties… Tegen die tijd begon mijn been een beetje pijn te doen maar ik deed niet moeilijk en ging de Xpress (voorheen superman the ride) in… Na een tijdje wachten begon ik te twijfelen omdat mn knie erg pijn deed…
Uiteindelijk gewoon schijt aan gehad en ingestapt. Vervolgens na de eerste looping erachter gekomen dat dat niet zo heel erg slim was want de pijn werd alleen maar erger.

Dus na de Xpress met veel pijn en moeite naar de informatiebalie toe om daar een invalidepasje te halen… Maar ik wilde gewoon niet aan een rolstoel! Daar voelde ik me toch echt te goed voor.
Wel voordeel gehad met de invalidepas/kaart/A4 omdat we niet te lang hoefde te wachten.
Uiteindelijk toch maar besloten dat het echt te veel pijn deed en een rolstoel willen halen. Maar helaas, op……
Maar Margot liet haar nummer opschrijven voor het geval ze er een terug zouden krijgen. En vervolgens hebben we gegeten (nadat we heel vriendelijk bediend waren) en werden we gebeld… Er was een rolstoel!!!!!!
De rest van de avond heb ik dus in die stoel mogen zitten en werd ik door het park gerold door Margot en Casper.

De Fright Night is echt een aanrader want overal in het park liepen na 18.00 uur figuren rond waarvan je weet dat het nep is maar die heel realistisch hun rol neerzetten.
Mannen met kettingzagen, mensen met afgehakte hoofden in een kooitje, kerels die met een schep achter groepen gaan staan en vervolgens plotseling met de schep over de grond gaan (DAT GELUID! WERELDS!!!!!!) en allerlei andere figuren… ECHT RETEGOED GEDAAN!
Tel daarbij zo’n 125 rookmachines verspreid door het hele park bij op.
Geweldige effecten.
Ik had enigzins voordeel dat ik in die stoel zat. De halloweenfiguren kwamen daardoor niet op mij afgerend waardoor ik ook niet uit de stoel wilde springen en wegrennen….. Er werd dus echt op alle vlakken rekening met me gehouden! Alle hulde voor Walibi en zijn medewerkers.
En zeker de mensen die “enge figuren” moesten neerzetten zijn daar zeer zeker in geslaagd.

Volgend jaar weer en dan hopelijk zonder krukken want een pasje en een rolstoel zijn handig maar ik zou volgende keer toch wel weer willen rennen tussen de atracties en de halloweenspecialiteiten om alles nog meer mee te krijgen.

Entry filed under: Geen categorie. Tags: .

Hoeveel heb jij er? part 5 Hoeveel heb jij er? part 6

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Wat doet ik?

Mijn laatste Foto's

Wie de #*()@!????

Adgertic is geboren als Sebastiaan Paap op 12 januari 1987 in de mooie stad Delft. Pas kort is hij actiever op blog-niveau en zet hij ook vaak zijn gedachtes hier neer. In augustus 2007 is Adgertic verhuisd vanuit het ouderlijk huis in Delft naar een 4 kamer-woning in Vlaardingen. Daar ging hij samen met Skatez in. Samenwonen.... En dat beviel hun beide prima! Uiteindelijk is niet alles gegaan zoals ze het samen in hun hoofd hadden en is adgertic alleen gaan wonen. Wel weer terug in Delft. Na een korte periode van rust leerde adgertic Ace opnieuw kennen. Sinds 12 februari 2009 woont ze bij hem in.
Van mei 2009 tot juni 2010 heeft hij het radioprogramma BASTA! gemaakt bij de Rijswijkse lokale omroep. Inmiddels is BASTA! terug en te beluisteren via www.keihardzacht.nl.... Ooit heeft hij nog het plan om verder te komen in de radiowereld. Of het m ooit lukt. Dat zal de tijd leren.

Verder werkt Adgertic al een aantal jaren op de administratie van diverse bedrijven waar hij dan ook over schrijft Daarbij heeft hij zijn eigen "vrijwilligers-bedrijfje" in de muziek en entertainmentsector. BASTA-Production's. Via dit kanaal probeert hij voor diverse bands en artiesten in zijn regio zoveel mogelijk te betekenen.

Mailen naar adgertic kan ook. Verder kun je m ook nog toevoegen op de msn. adgertic@hotmail.com is daarvoor het juiste adres.

Kalender…

oktober 2007
M D W D V Z Z
« Aug   Nov »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Hoe vaak?

  • 27,193 keer bezocht.

