Holland’s Got Talent.

25 februari 2008 at 12:39 3 reacties

Jaja….
De nieuwste talentenjacht op de nederlandse televisie.
Dit keer bij SBS6 met Gerard “ik heb geen eigen haar” Joling en Henk Jan “mijn tanden zijn bleker dan die van jou” Smits.
Op hun eigen website zegt SBS het volgende: Na het enorme succes van Britain’s Got Talent in Engeland komt deze spectaculaire show nu naar Nederland. In deze grootste talentenjacht ooit van SBS 6 gaan wij op zoek naar het grootste talent van Nederland. Alles mag: buikspreken, goochelen, acrobatiek, slangen bezweren, neusfluiten, je kan het zo gek niet bedenken of het komt hier voorbij.

Waarom ik het hier over wil gaan hebben?
Vrij simpel. Gisteren ben ik meegeweest met een vriendin van mijn vriendin…… Ze ging meedoen aan dit programma en wij zijn er gaan steunen…

Het was een verschrikkelijk leuke dag, alleen de uitslag wordt pas over bijna 2 weken bekend… En dat via de mail.
Dat vind ik raar. Als deze uitslag positief is en ze mag door dan zie je ons zeker terug op de nationale televisie want dan gaan we met dezelfde groep (6 vrouwen en 1 man sterk) met t-shirts en spandoeken lopen 🙂 Dus…. Nu maar hopen dat ze doorgaat anders zijn die shirts voor niks besteld…..

Entry filed under: Weekend. Tags: , , , , .

Hoe kom je erop? Besloten

3 reacties Add your own

  • 1. Mette (& Jamilla)  |  28 februari 2008 om 11:12

    ik en mijn vriendin hebben ook meegedaan!
    Het was erg leuk! We deden de eerste auditie dag auditie, hij vond het goed! Maar waarneer kunnen we uitslag verwachten? Iedereen die de uitslag al heeft is namelijk niet door volgens mij… Als je dus later mail krijgt heb je dan grootere kans om door te gaan??

    xxMette & (Jamilla)

    Beantwoorden
  • 2. rini van der heijden  |  23 maart 2008 om 1:52

    ik heb ook meegdaan en was geselecteerd voor de theaterronde
    dit gaat nu ineens niet meer door er is opnieuw geselecteerd en ik ben afgewezen op leeftijd ,genre, en woonplaats
    pure discriminatie dus en deze wedstrijd is voor hij daadwerkelijk begint allang geen eerlijke wedstrijd meer.

    Beantwoorden
  • 3. adgertic  |  27 maart 2008 om 5:24

    Ik hoorde idd ook zoiets rini….
    Heel vreemd.
    Die vriendin van mij heeft vrij snel te horen gekregen dat ze er ook niet bij zat.

    Maar nu heeft ze besloten om alles op eigen kracht te gaan doen.
    Lijkt mij ook beter….
    TV-audities zou ik zo lang mogelijk vermijden.

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Wat doet ik?

Mijn laatste Foto's

Wie de #*()@!????

Adgertic is geboren als Sebastiaan Paap op 12 januari 1987 in de mooie stad Delft. Pas kort is hij actiever op blog-niveau en zet hij ook vaak zijn gedachtes hier neer. In augustus 2007 is Adgertic verhuisd vanuit het ouderlijk huis in Delft naar een 4 kamer-woning in Vlaardingen. Daar ging hij samen met Skatez in. Samenwonen.... En dat beviel hun beide prima! Uiteindelijk is niet alles gegaan zoals ze het samen in hun hoofd hadden en is adgertic alleen gaan wonen. Wel weer terug in Delft. Na een korte periode van rust leerde adgertic Ace opnieuw kennen. Sinds 12 februari 2009 woont ze bij hem in.
Van mei 2009 tot juni 2010 heeft hij het radioprogramma BASTA! gemaakt bij de Rijswijkse lokale omroep. Inmiddels is BASTA! terug en te beluisteren via www.keihardzacht.nl.... Ooit heeft hij nog het plan om verder te komen in de radiowereld. Of het m ooit lukt. Dat zal de tijd leren.

Verder werkt Adgertic al een aantal jaren op de administratie van diverse bedrijven waar hij dan ook over schrijft Daarbij heeft hij zijn eigen "vrijwilligers-bedrijfje" in de muziek en entertainmentsector. BASTA-Production's. Via dit kanaal probeert hij voor diverse bands en artiesten in zijn regio zoveel mogelijk te betekenen.

Mailen naar adgertic kan ook. Verder kun je m ook nog toevoegen op de msn. adgertic@hotmail.com is daarvoor het juiste adres.

Kalender…

februari 2008
M D W D V Z Z
« Jan   Mrt »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
2526272829  

Hoe vaak?

  • 27,193 keer bezocht.

