Wintersport

17 april 2008 at 3:19 1 reactie

Ja mensen…
Ben ik me toch op wintersport geweest!

Afgelopen weekend was het dan zover…
Met 150 man naar Les Deux Alpes in La France! Voor mij ook meteen mn luchtdoop. En dat vliegen is stiekem best wel leuk. Eigenlijk niet eens zo heel bijzonder, maar wel heel erg snel -)
Na de vlucht van Rotterdam naar Grenoble (Grobbekuiken hè Robert -d ) op vrijdag zijn we met zn allen in de bussen gestapt die ons van Grenoble naar Les Deux Alpes ging brengen. De buschauffeur besloot onderweg nog even dat ie een aanhanger moest ophalen (of afzetten, dat is nog steeds niet duidelijk) waardoor we dus een dik half uur (ok bijna een uur) later bij Aquille Lodge aanwezig waren.
Aangekomen hebben we eerst de kamers bekeken (klein maar met 5 man in een 7 persoons-appartement prima te doen) om vervolgens te gaan eten.
Omdat ik vegetariër ben kon ik deze avond alleen maar stokbrood met brie eten…. Ja, of gedroogde tomaten met mozzerella en een rits noten erop… maar die noten vond ik niet te hakken, dus dat werdt m ook niet… Maar het stokbrood en de brie waren perfect.
Meteen maar een wijntje erbij gepakt en toen voelde ik me toch wel helemaal in Frankrijk zeg.

Vervolgens knalde de après-ski-muziek uit de boxen in de bar bij de appartementen en kon een ieder drinken wat ie wilde en gezellig dansen. Nou ben ik natuurlijk niet zo’n danser dus dat werdt vooral heel veel praten en lachen.
Maar om 1.15 voelde ik de drank goed zitten en had ik dus echt nergens meer zin in. Dus snel de trap op naar het appartement.
Daar rustig gaan liggen totdat er na een half uur (of 3 kwartier) ineens 2 dwazen aan mn bed stonden te roepen dat ik mee moest naar de discotheek boven (bedankt hè Roald en Jeroen) omdat ik nog zo jong was….
Heb me snel weer omgedraaid waarna ze met nog heel wat mensen de berg beklommen op weg naar de Opera (zoals dat ding dan heete).

Zaterdagochtend kon er geskied worden.
Met mijn knietjes leek me dat niet zo’n goed plan. Dus ben ik aan een wandeling begonnen. Ben ik naar 3200 meter hoogte gegaan, daar ff wat gedronken, vervolgens een ijsgrot bezocht op iets van 3400 meter hoogte en daarna weer met de liften naar beneden.
Prima te doen allemaal.
En na een lunch bij Le Sherpa konden we weer naar de bar van het hotel de après-ski begon om 16.00 uur… Daar waren een hoop mensen vroeg bij -)

Zaterdagavond hebben we prima zitten kaasfonduen bij een of ander restaurant (weer veel stokbrood -d ) en daarna zijn we met het hele bedrijf naar de Prins van Oranje geweest……. Een hele foute après-ski-bar/discotheek waar ik na een tijdje zelfs op de dansvloer beland ben (nou dan weet je dat ik redelijk veel op had ;-) ).
Vervolgens ging deze tent rond een uur of 2 dicht en zijn we met een groep doorgegaan naar de Opera (alhoewel dat mij niet direct het beste idee van de avond leek, maar goed, toch maar ff mee).
Daar eigenlijk direct op de dansvloer beland (iets anders was er niet echt) en om half 3 begon ik steeds langzamer te bewegen….
Uiteindelijk bedacht ik me op kwart voor 3 dat het misschien verstandiger was om te gaan dan te blijven draaien op mn benen.
Dus was het 3 uur toen ik met Bob, Chrissy, Sylvia, Joost en nog heel wat mensen de Opera verliet………

En dan de dag erna.
Ik had een beetje een zeurend hoofd, niet echt hoofdpijn maar ook niet geweldig…. Dus ff een asperine erin en hoplakee, weer de berg op…. Naar 3200 meter hoogte voor een colatje en flink veel zon…. Daar ben ik echt hard verbrand.

Daarna konden we op 2600 meter hoogte genieten van een barbeque (ja met gepofte aardappels -) ) waarna we weer naar beneden konden om de tassen in te pakken om ervoor te zorgen dat we om 16.00 uur weg zouden rijden. Uiteraard werdt dat 16.30 uur en waren we bij het vliegtuig ook nog maar net op tijd. Maar goed, daarna weer geland op Rotterdam en met de bus, metro en fiets weer thuis gekomen -)

En nu ben ik verbrand… en redelijk ziek, maar goed, dat heeft niet echt met de wintersport te maken….
Maar het verbrande is niet tof want mn huid komt echt in stukjes van mn hoofd af… NIET COOL! Maar goed, dat gaat wel weer over. Had me in moeten smeren ;-)

Oh ja, en volgend jaar ga ik weer!
Weet nog niet of het dan weer Les Deux Alpes wordt maar ik weet zeker dat ik weer op wintersport ga.
En wie er mee wil, die mag gewoon gezellig mee -)

Toedeledokie!

Entry filed under: Diversen, Weekend, werk. Tags: , , , , , , , , , .

Gedachtengang. Weekend…

1 reactie Add your own

  • 1. Timmeh  |  21 april 2008 om 11:38

    DUDE je hoofd staat op de site!

    WHELP!

    (PLEH)

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Wat doet ik?

Mijn laatste Foto's

Wie de #*()@!????

Adgertic is geboren als Sebastiaan Paap op 12 januari 1987 in de mooie stad Delft. Pas kort is hij actiever op blog-niveau en zet hij ook vaak zijn gedachtes hier neer. In augustus 2007 is Adgertic verhuisd vanuit het ouderlijk huis in Delft naar een 4 kamer-woning in Vlaardingen. Daar ging hij samen met Skatez in. Samenwonen.... En dat beviel hun beide prima! Uiteindelijk is niet alles gegaan zoals ze het samen in hun hoofd hadden en is adgertic alleen gaan wonen. Wel weer terug in Delft. Na een korte periode van rust leerde adgertic Ace opnieuw kennen. Sinds 12 februari 2009 woont ze bij hem in.
Van mei 2009 tot juni 2010 heeft hij het radioprogramma BASTA! gemaakt bij de Rijswijkse lokale omroep. Inmiddels is BASTA! terug en te beluisteren via www.keihardzacht.nl.... Ooit heeft hij nog het plan om verder te komen in de radiowereld. Of het m ooit lukt. Dat zal de tijd leren.

Verder werkt Adgertic al een aantal jaren op de administratie van diverse bedrijven waar hij dan ook over schrijft Daarbij heeft hij zijn eigen "vrijwilligers-bedrijfje" in de muziek en entertainmentsector. BASTA-Production's. Via dit kanaal probeert hij voor diverse bands en artiesten in zijn regio zoveel mogelijk te betekenen.

Mailen naar adgertic kan ook. Verder kun je m ook nog toevoegen op de msn. adgertic@hotmail.com is daarvoor het juiste adres.

Kalender…

april 2008
M D W D V Z Z
« Mrt   Mei »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Hoe vaak?

  • 27,185 keer bezocht.

