Goede voornemens…

4 januari 2009 at 11:56 Plaats een reactie

Normaal gesproken doe ik er niet aan omdat ik weet dat ik me er toch niet aan kan gaan houden…

Maar ach, voor 2009 heb ik er een paar:
– ik laat me niet meer belazeren.
– Ik ga maar weer eens lief zijn voor mensen….
– Als ik iets niet wil dan zeg ik dat gewoon.
– Ik ga meer bloggen.
– Ik ga minder geld uitgeven.
– Ik ga nog niet stoppen met roken.
– Ik ga wel een tattoo erbij laten zetten dit jaar, minimaal 1 dan….
– Ik ga meer sparen.

En nou maar zien of het allemaal gaat lukken.

Entry filed under: Diversen, Gedachtengang. Tags: , , , , .

Maandag… Heideroosjes – Manie Manie!

Plaats een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Mijn laatste Foto's

Wie de #*()@!????

Adgertic is geboren als Sebastiaan Paap op 12 januari 1987 in de mooie stad Delft. Pas kort is hij actiever op blog-niveau en zet hij ook vaak zijn gedachtes hier neer. In augustus 2007 is Adgertic verhuisd vanuit het ouderlijk huis in Delft naar een 4 kamer-woning in Vlaardingen. Daar ging hij samen met Skatez in. Samenwonen.... En dat beviel hun beide prima! Uiteindelijk is niet alles gegaan zoals ze het samen in hun hoofd hadden en is adgertic alleen gaan wonen. Wel weer terug in Delft. Na een korte periode van rust leerde adgertic Ace opnieuw kennen. Sinds 12 februari 2009 woont ze bij hem in.
Van mei 2009 tot juni 2010 heeft hij het radioprogramma BASTA! gemaakt bij de Rijswijkse lokale omroep. Inmiddels is BASTA! terug en te beluisteren via www.keihardzacht.nl.... Ooit heeft hij nog het plan om verder te komen in de radiowereld. Of het m ooit lukt. Dat zal de tijd leren.

Verder werkt Adgertic al een aantal jaren op de administratie van diverse bedrijven waar hij dan ook over schrijft Daarbij heeft hij zijn eigen "vrijwilligers-bedrijfje" in de muziek en entertainmentsector. BASTA-Production's. Via dit kanaal probeert hij voor diverse bands en artiesten in zijn regio zoveel mogelijk te betekenen.

Mailen naar adgertic kan ook. Verder kun je m ook nog toevoegen op de msn. adgertic@hotmail.com is daarvoor het juiste adres.

Kalender…

januari 2009
M D W D V Z Z
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Hoe vaak?

  • 27.422 keer bezocht.