Hoe was……

9 maart 2009 at 10:21 Plaats een reactie

Masters of Hardcore?

In 1 woord, GE-WEL-DIG!!!!!!
Ik had het nog nooit meegemaakt maar zaterdag 7 maart was het dan zover. Rond een uur of zes kwam brenangel bij mij thuis aan, Ace was er al zoals altijd :). Vervolgens hebben we met zn 3en zitten eten en kreeg ik heel wat complimenten over mijn kookkunst. Das altijd fijn 😉 rond een uur of half negen kwam beffy ook binnenvallen.
Vervolgens hebben we wat plaatjes gedraaid en met een half oog naar pirates 1 gekeken.
Rond kwart over tien reden we weg. Op naar Den Bosch.

Met flinke herrie uit de boxxen draaiden we de snelweg op. Vervolgens miste ik compleet de afslag omdat we het blaadje vergeten waren en geen tom-tom bij ons hadden.
Uiteindelijk kwamen we rond half 1 bij de brabanthallen aan.
Parkeren. Wat een drama! Tien euro voor een plekkie en vervolgens in een veel te lange rij staan. Na het vinden van een plekje uitgestapt. Steenkoud! Maar ach, we stonden niet heel ver van de ingang.

Na binnenkomst maar gelijk een locker huren, nou, dat was ff jammer.
De grote lockers waren op. Ach ja, helaas. Niet echt een verbazing als je zo laat binnen komt. Dus een ladylocker genomen. Het verschil tussen een gewone en een ladylocker? Er zit een spiegeltje in de lady. Hilariteit alom. Maar goed, dan krijg je nog vragen van gasten, “waarom heb jij nou weer een ladylocker?” en als je dan reageerd met: “ik ben hier met drie meiden, vandaar.” dan staan ze je toch wel even verbaasd aan te kijken om vervolgens te reageren met een: “so dan. Respect.” altijd lache.

Vervolgens ff naar de wc. Nou vergeet dat ff maar… We stonden een minuut of tien in de rij, het was er snikheet en nog erg ranzig ook. Maar ja, ik ging niet om mezelf te ergeren aan van alles dus maar gewoon gaan.
Vervolgens loop ik de wc uit en zie de dames nog in de rij staan. Lekker dan. Een kwartier later kwamen zij er ook uit.
Wij meteen munten halen. Prima geregeld moet ik zeggen niks mis mee. Alleen dan de pinstoring dan misschien.

Maar ach, wij gelijk area 1 in en gelijk los op Korsakoff vs dana. Goed begin. Ik kwam er ook meteen achter dat ik het hakken echt nog niet verleerd was. Lache!!!!! 1 groot minpunt vond ik dat je nergens contantgeld kon pinnen en de merchandise geen pinautomaat had. Had toch graag wat meegenomen maar helaas. Nou maar via internet de cd bestellen.

Uiteindelijk heb ik heel wat gemist. Oa. pavo, neophyte en noisekick maar heb ik wel paul vs panic, rotterdam terror corps, darkraver, catscan, evil activities, noize surpressor, stunned guys en angerfist gezien. Ik heb nog meer gezien maar de namen ben ik op dit moment ff kwijt. Angerfist heb ik niet de hele set gezien omdat we toch wel kapot waren na een work-out van zes uur.

Om tien over zeven waren we uiteindelijk op de terugweg. Eerst nog even langs huis want beffy had zich omgekleed maar was r spullen vergeten. Handig enzo. Halverwege de terugweg kwam het besluit om naar de mac donalds te gaan voor een ontbijt. Ik kan je zeggen, als je daar om half negen binnen komt in je partystemming. Dan kijken mensen je heel vreemd aan. Maar ach, maakt ook niet uit.

Uiteindelijk heb ik de rest naar huis gebracht en was ik om kwart over tien thuis. Helemaal kapot maar het was het meer dan waard. Heb er van genoten en ben toch wel van plan vaker dit soort feesten te gaan doen. Het beeld van agresieve hersendode mensen is voor mij compleet weg. Het was gezellig en ik heb weet ik hoe vaak excuses gekregen omdat ze op m’n tenen stonden. Lekker belangrijk. Als je het maar leuk had. Ik vond het een topfeest. Heb alleen nu nog pijn aan m’n benen. Das wel jammer maar ach, moet er wat voor over hebben 😉

Entry filed under: Diversen, Muziek, Weekend. Tags: , , , , , , , , , , , , , .

HERE WE GO!!!!! Tot zover

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Wat doet ik?

Mijn laatste Foto's

Wie de #*()@!????

Adgertic is geboren als Sebastiaan Paap op 12 januari 1987 in de mooie stad Delft. Pas kort is hij actiever op blog-niveau en zet hij ook vaak zijn gedachtes hier neer. In augustus 2007 is Adgertic verhuisd vanuit het ouderlijk huis in Delft naar een 4 kamer-woning in Vlaardingen. Daar ging hij samen met Skatez in. Samenwonen.... En dat beviel hun beide prima! Uiteindelijk is niet alles gegaan zoals ze het samen in hun hoofd hadden en is adgertic alleen gaan wonen. Wel weer terug in Delft. Na een korte periode van rust leerde adgertic Ace opnieuw kennen. Sinds 12 februari 2009 woont ze bij hem in.
Van mei 2009 tot juni 2010 heeft hij het radioprogramma BASTA! gemaakt bij de Rijswijkse lokale omroep. Inmiddels is BASTA! terug en te beluisteren via www.keihardzacht.nl.... Ooit heeft hij nog het plan om verder te komen in de radiowereld. Of het m ooit lukt. Dat zal de tijd leren.

Verder werkt Adgertic al een aantal jaren op de administratie van diverse bedrijven waar hij dan ook over schrijft Daarbij heeft hij zijn eigen "vrijwilligers-bedrijfje" in de muziek en entertainmentsector. BASTA-Production's. Via dit kanaal probeert hij voor diverse bands en artiesten in zijn regio zoveel mogelijk te betekenen.

Mailen naar adgertic kan ook. Verder kun je m ook nog toevoegen op de msn. adgertic@hotmail.com is daarvoor het juiste adres.

Kalender…

maart 2009
M D W D V Z Z
« Feb   Apr »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Hoe vaak?

  • 27,185 keer bezocht.

